Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.04.2008 00:09 - Готино настроение
Автор: leonora Категория: Лични дневници   
Прочетен: 613 Коментари: 0 Гласове:
0



Здравейте на всички!
Не знам от къде да започна.
Днес съм в доста добро настроение, може би се дължи на това, че ходих на репетиции - хора на "Китна Тракия". От скоро съм там - някъде от месец, но честно казано страшно много ми харесва и ми е изключително приятно да пея (тракийски народни песни) там.Това някак си ми повдига настроението и ме прави по-човечна.Може да ви се стори странно или каквото искате, но мисля, че е прекрасно това което правя - това, че пея там, и е много приятно, хубаво е, някак си ми изпълва душата с усмивка, дава ми ми енергия.Винаги съм се чудела дали мога да пея достатъчно добре за някакъв стил музика и това, че най-после разбрах отговора ме кара да се чувствам полезна и някак ...по-жива...
Мисля, че ако всеки един човек намери занимание, което да му харесва и да му оставя удоволствие, и ако усети това, което аз усещам...., то ще бъдат по-добри, по-човечни, по-мили и т.н.А тези неща са много хубави, прекрасни....Мисля, че наистина хората трябва да бъдем по-добри един към друг и когато  видим на улицата, че с някой се случва нещо лошо и т.н., трябва да отидем и да му предложим помощта си, а не да го подминем...И мисля, че точно онези неща, които карат един човек да се усмихне, биха подпомогнали за добро държание от негова страна към останалите хора.А това ще бъде един голям плюс за него, а и за другите около него, все пак - "колкото повече даваш, толкова повече ти се връща" - това не са само думи.Трябва да се опитаме да ги "превърнем" в реалност, но към добро.Какво чакате?
.....................



Тагове:   настроение,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: leonora
Категория: Лични дневници
Прочетен: 18949
Постинги: 10
Коментари: 6
Гласове: 36
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930